- 0 - 18.000 (kg)
- 0 - 9.500 (mm)
Περονοφόρα οχήματα εσωτερικής καύσης (IC trucks) H100 – H180 D
Το ευέλικτο όχημα βαρέων βαρών
Διακίνηση βαρέων φορτίων με ακρίβεια και ταχύτητα
Τα περονοφόρα οχήματα εσωτερικής καύσης (IC trucks) H100 – H180 D μπορούν να μεταφέρουν ακόμη και τα πιο βαριά φορτία με ακρίβεια, ταχύτητα και οικονομία, εξασφαλίζοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά τις επιδόσεις διακίνησης φορτίων. Όλα αυτά είναι πλέον εφικτά χάρη στο υδροστατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Linde, που επιτρέπει την κίνηση των βαρέος τύπου περονοφόρων οχημάτων με ακρίβεια χιλιοστού. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει γρήγορα και ομαλά την κατεύθυνση πορείας του οχήματος, όπισθεν ή μπροστά, ενώ οι τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες πετρελαίου εγγυώνται υψηλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Χαρακτηριστικά
Ασφάλεια
Οι μεγάλοι υαλοπίνακες και το καμπυλόμορφο παρμπρίζ προσφέρουν στον οδηγό εξαιρετική ορατότητα. Το ίδιο ισχύει άλλωστε και κατά την οπισθοπορεία, καθώς το αντίβαρο έχει πλέον σχεδιαστεί με χαρακτηριστικά βελτιωμένης ορατότητας, μειώνοντας δραστικά το τυφλό σημείο πίσω από το όχημα. Επιπλέον, η καμπίνα του οδηγού βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο, στραμμένη προς τα εμπρός. Το σύστημα παρακολούθησης παρουσίας χειριστή στο κάθισμα κλειδώνει το υδραυλικό σύστημα λειτουργίας και κίνησης, όταν ο οδηγός δεν κάθεται στο κάθισμα του περονοφόρου οχήματος. Επιπλέον, όταν το βαρέος τύπου όχημα εκτελεί οπισθοπορεία, εκπέμπεται ένα ευκρινές (85 dB) ηχητικό σήμα, που προειδοποιεί τα υπόλοιπα περονοφόρα οχήματα και τους πεζούς.
- Εξαιρετική περιμετρική ορατότητα
- Σύστημα παρακολούθησης παρουσίας χειριστή στο κάθισμα
- Σχεδιασμός βελτιωμένης ορατότητας αντίβαρου και ιστού ανύψωσης
- Αυτόματα ενεργοποιούμενο φρένο στάθμευσης
Εργονομία
Κατά τον σχεδιασμό αυτού του περονοφόρου οχήματος βαρέος τύπου στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε έναν εργονομικό σταθμό εργασίας. Για τον λόγο αυτό, για παράδειγμα, η καμπίνα του οδηγού είναι μονωμένη από το σασί και τον κινητήρα με πολλαπλά ελαστικά έδρανα, έτσι ώστε να μεταφέρονται λιγότεροι κραδασμοί και δονήσεις στον οδηγό. Χαρακτηριστικά, όπως τα μπράτσα καθίσματος και η κολόνα τιμονιού με ρυθμιζόμενο ύψος, καθώς και το ρυθμιζόμενο κάθισμα με υδραυλική ανάρτηση, συμβάλλουν στη δημιουργία ενός εργονομικού σταθμού εργασίας. Το σύστημα διεύθυνσης της Linde με διπλό πεντάλ διευκολύνει τον οδηγό στην καθημερινή του εργασία, αφού απαιτείται μόνο το απαλό πάτημα των πεντάλ, μειώνοντας την κόπωση του οδηγού.
- Καμπίνα οδηγού μονωμένη μέσω ελαστικών εδράνων
- Κάθισμα με υδραυλικό σύστημα ανάρτησης
- Ο χειρισμός του περονοφόρου οχήματος απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια
- Υποβραχιόνιο καθίσματος και κολόνα τιμονιού ρυθμιζόμενου ύψους
Χειρισμός
Τροφοδοσία ισχύος προσαρμοζόμενη στις ανάγκες: η αρχή στην οποία βασίστηκε ο σχεδιασμός των περονοφόρων οχημάτων εσωτερικής καύσης (IC trucks) H100 – H180 D είναι ότι οι στροφές του κινητήρα ρυθμίζονται σύμφωνα με την απαιτούμενη ποσότητα ισχύος. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στο πιο αποδοτικό εύρος, εξοικονομώντας έτσι καύσιμα. Το υδροστατικό σύστημα ομαλής μετάδοσης κίνησης της Linde διασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στη διακίνηση φορτίων, καθώς ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει χωρίς να πρέπει να πατήσει συμπλέκτη ή να αλλάξει ταχύτητα, ενώ το περονοφόρο όχημα ακινητοποιείται αμέσως μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ. Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά χειριστήρια joy-stick μέσω του συστήματος Linde Load Control επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγχει με ακρίβεια το ύψος ανύψωσης και τη θέση των περονών.
- Κινητήρες πετρελαίου υψηλής ροπής
- Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
- Υδροστατικό σύστημα άμεσης μετάδοσης κίνησης
- Κινήσεις ακριβείας κατά τη διακίνηση φορτίων χάρη στο Linde Load Control
Service
Το υδροστατικό σύστημα άμεσης μετάδοσης κίνησης της Linde είναι απαλλαγμένο από φθορές και, επιπλέον, λειτουργεί χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, συμπλέκτη, διαφορικό ή ταμπούρα φρένων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση εξόδων συντήρησης του περονοφόρου οχήματος. Το πλευρικό πορτάκι service επιτρέπει τη γρήγορη εκτέλεση εργασιών συντήρησης, παρέχοντας στους μηχανικούς άμεση πρόσβαση στα φίλτρα, τις μπαταρίες, τη δεξαμενή υγρού υαλοκαθαριστήρων και το βύσμα διαγνωστικού συστήματος. Επίσης, η καμπίνα οδηγού μπορεί με τη βοήθεια ηλεκτροϋδραυλικής αντλίας να τοποθετηθεί σε κλίση, στο πλάι, για την εκτέλεση εργασιών στον χώρο του κινητήρα.
- Απαλλαγμένο από φθορά σύστημα μετάδοσης κίνησης
- Πλευρικό πορτάκι service
- Εύκολα προσβάσιμος χώρος κινητήρα
Βίντεο και εικόνες






Τεχνικά χαρακτηριστικά
Model | Ικανότητα φόρτωσης/Φορτίο | Απόσταση κέντρου βάρους φορτίου | Μεταξόνιο | Ακτίνα στροφής | Ταχύτητα πορείας, με/χωρίς φορτίο |
---|---|---|---|---|---|
H100/1200 | 10,0 (t) | 1200 (mm) | 3300 (mm) | 4578 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H100/600 | 10,0 (t) | 600 (mm) | 2960 (mm) | 4092 (mm) | 27,9 / 30 km/h |
H120/1200 | 12,0 (t) | 1200 (mm) | 3300 (mm) | 4578 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H120/600 | 12,0 (t) | 600 (mm) | 2960 (mm) | 4092 (mm) | 27,9 / 30 km/h |
H140/1200 | 14,0 (t) | 1200 (mm) | 3300 (mm) | 4578 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H140/600 | 14,0 (t) | 600 (mm) | 2960 (mm) | 4206 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H150/600 | 15,0 (t) | 600 (mm) | 2960 (mm) | 4206 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H160/1200 | 16,0 (t) | 1200 (mm) | 3600 (mm) | 4905 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H160/600 | 16,0 (t) | 600 (mm) | 3300 (mm) | 4578 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
H180/600 | 18,0 (t) | 600 (mm) | 3300 (mm) | 4578 (mm) | 29,7 / 30 km/h |
Προαιρετικός εξοπλισμός
-
Εξαρτήματα:
-
Φορείο περονών
-
Πολυλειτουργικό φορείο περονών
-
Περιστρεφόμενη καμπίνα
-
Ανυψούμενη καμπίνα
-
Ένδειξη φορτίου
-
Radar Eye
-
Ανεξάρτητο σύστημα θέρμανσης
Εξαρτήματα:
Διατίθενται λαβίδες πολλαπλών παλετών, συστήματα περιστροφής, πίνακες εγγράφων, έμβολα ανάρτησης αντικειμένων και πολλά άλλα.
Φορείο περονών
Αυτή η σειρά περονοφόρων οχημάτων περιλαμβάνει μηχανικά και υδραυλικά φορεία περονών, μοντέλα με επιπρόσθετες διατάξεις πλάγιας μετατόπισης και ρύθμισης του πλάτους μεταξύ των περονών, φορεία περονών με δυνατότητα κλίσης και με αξονικούς οδηγούς και με όλες τις ενδιάμεσες παραλλαγές εξοπλισμού.
Πολυλειτουργικό φορείο περονών
Πάνω σε αυτό το φορείο περονών μπορούν να εγκατασταθούν έως έξι υδραυλικά κυκλώματα, που προσφέρουν ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα κινήσεων τόσο του φορείου όσο και των περονών: πλευρική κίνηση ολόκληρου του φορείου περονών, ακόμη και όταν οι δύο περόνες βρίσκονται στα άκρα του φορείου, ανεξάρτητη κίνηση κάθε περόνης και πολλές άλλες κινήσεις.

Περιστρεφόμενη καμπίνα
Ολόκληρη η καμπίνα μπορεί να περιστραφεί κατά 65 μοίρες δεξιόστροφα και 180 μοίρες αριστερόστροφα. Έτσι διασφαλίζεται ότι ο οδηγός διατηρεί ανά πάσα στιγμή τέλεια ορατότητα στο φορτίο και στην κατεύθυνση πορείας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και χωρίς να επιβαρύνει την υγεία του υιοθετώντας λάθος στάση σώματος. Η καμπίνα περιστρέφεται αδιαβάθμιτα με τη βοήθεια του χειριστηρίου είτε σε προρυθμισμένες θέσεις με τη χρήση τεσσάρων μπουτόν.

Ανυψούμενη καμπίνα
Η καμπίνα του οδηγού μπορεί να ανυψωθεί σε ύψος έως 2,5 μέτρων. Έτσι ο οδηγός έχει καλύτερη ορατότητα στο φορτίο και τον περιβάλλοντα χώρο εργασίας και μπορεί να μεταφέρει τα εμπορεύματα με μεγαλύτερη ασφάλεια. Η ταχύτητα πορείας μειώνεται αυτόματα, όταν η καμπίνα είναι ανυψωμένη.
Ένδειξη φορτίου
Το μεταφερόμενο φορτίο εντοπίζεται από τους αισθητήρες και προβάλλεται στην έγχρωμη οθόνη 7", που συμπεριλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του περονοφόρου οχήματος.
Radar Eye
Αισθητήρες ελέγχουν την περιοχή πίσω από το περονοφόρο όχημα κατά την οπισθοπορεία, ειδοποιώντας τον οδηγό για τυχόν κινούμενα ή σταθερά εμπόδια μέσω οπτικού και ακουστικού σήματος. Η εμβέλεια του συστήματος προειδοποίησης ρυθμίζεται από τον χειριστή.
Ανεξάρτητο σύστημα θέρμανσης
Αυτή η σειρά περονοφόρων οχημάτων διαθέτει ένα βοηθητικό ηλεκτρικό σύστημα θέρμανσης, που λειτουργεί αυτόνομα ή τροφοδοτείται από τον κινητήρα πετρελαίου.