logotypaki

H Linde διαθέτει τα καθαρότερα πετρελαιοκίνητα Οχήματα

Ως μέρος της  αειφόρου στρατηγικής, η Linde Material Handling (ΜΗ) χρησιμοποιεί περιβαλλοντικές αξιολογήσεις απόδοσης για να αναλύσει και να τεκμηριώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων  της σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους.

Οι εκπομπές καυσαερίων στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν τα οχήματα Linde,έχουν  ήδη αξιολογηθεί ως μέρος αυτής της διαδικασίας, και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: Στην κατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις-οχημάτων με ωφέλιμο φορτίο μεταξύ 2,5 και 3,5 τόνων-τα diesel οχήματα της Linde είναι τα πιο καθαρά ! Τα diesel οχήματα της Linde παράγουν επίσης ορισμένες από τις χαμηλότερες εκπομπές και στις κατηγορίες έως 2,5 τόνων, αλλά και στις κατηγορίες 4-8 τόνων.

Με τα diesel οχήματα Linde H25 ως H35 EVO, η Linde MH είναι ο μόνος κατασκευαστής οχημάτων που πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές της φάσης IIIB των εκπομπών των οδηγιών 97/68/EC και 2004/26/EC για κινητό εξοπλισμό, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην κατηγορία ισχύος  37 - 55 - kW από τον Ιανουάριο του 2013. Εξοπλισμένα με ένα σύγχρονο common-rail κινητήρα diesel διαθέτουν ισχύ 44 kW και ένα φίλτρο σωματιδίων στην βασική έκδοση, τα εν λόγω οχήματα δεν πληρούν μόνο τα θεσμοθετημένα όρια για τις επιβλαβείς εκπομπές – αλλά είναι πολύ χαμηλότερα από τα όρια αυτά. Η τιμή για τα αιωρούμενα σωματίδια (PT) εκπομπών είναι περίπου 83% κάτω από το όριο, για υδρογονάνθρακες (HC) και οξείδια του αζώτου (NOx) είναι 26% κάτω από το όριο και για μονοξειδίου του άνθρακα (CO), ένα αέριο που μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στο αναπνευστικό σύστημα είναι 99% κάτω από το όριο.

Επιπλέον, με την εγκατάσταση μίας ειδικής εμβολοφόρου αντλίας εκτόπισης για τα υδραυλικά συστήματα ανύψωσης, καθώς ενός ηλεκτρικού ανεμιστήρα, η συνολική απόδοση των νέων "μοντέλων EVO» έχει αυξηθεί σημαντικά. Στην πράξη, η μεγάλη σκοπιμότητα στο σχεδιασμό της μεταβλητής αντλίας εκτόπισης εξασφαλίζει μια μείωση στην ταχύτητα κινητήρα μέχρι 1200 rpm κατά την εκτέλεση όλων των ανυψωτικών εργασιών, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου κατά 20% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, τα οποία είχαν ήδη υψηλή απόδοση καυσίμου.

Ο συνδυασμός του καινοτόμου κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενός οικονομικού συστήματος υδροστατικής κίνησης και η μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση εξασφαλίζει ότι, σήμερα, μόνο ένα πολύ μικρό ποσό των βλαβερών καυσαερίων απελευθερώνονται στο περιβάλλον από τις εξατμίσεις των diesel οχημάτων της Linde. Με βάση τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα τεστ VDI, οι εκπομπές που παράγονται από ένα diesel όχημα της Linde, δείχνουν μία μείωση 98% στα σωματίδια και στο μονοξείδιο του άνθρακα. Σε 10.000 ώρες λειτουργίας, η ποσότητα των βλαβερών ουσιών που παράγονται από Linde H35 D EVO σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο μειώνονται εντυπωσιακά κατά 285 κιλά στο σύνολο και 39 % αντίστοιχα. Η μείωση αυτή μειώνει τόσο τον αντίκτυπο σε όλους τους ανθρώπους που εργάζονται γύρω από το όχημα αλλά και την επίδραση στο περιβάλλον σε σημαντικό βαθμό.

"Χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση του οχήματος, έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα σωματιδίων που εκπέμπονται από ένα όχημα 3.5 τόνων diesel κατά τη διάρκεια της περιόδου λειτουργίας του από 30 κιλά σε μόλις 500 γραμμάρια, και έχουμε ωθήσει τις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα κάτω από 159,4 κιλά, σε μόλις 3,3 χιλιόγραμμα. Με την επίτευξη αυτού του στόχου, η Linde MH επιβεβαίωσε τη θέση της ως ηγέτης στην τεχνολογία του κλάδου, καθώς η εταιρεία καταφέρνει συνεχώς την αύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων της μέσω της καινοτομίας », εξηγεί ο Ralf Dingeldein, Αντιπρόεδρος Νέων οχημάτων της Linde MH.

LMH Emissionsausstoss H2 456 456